עשב השדה - בלוג - 8 יתרונות של דשא סינטטי - תמונה של דשא סינטטי

8 יתרונות לדשא סינטטי

באווירת חג החנוכה, הכנו לכם כתבה עם עוד 8 יתרונות למה דשא סינטטי היא בחירה מעולה לחצר שלכם!

 

 

🪄 תחזוקה פשוטה וזולה

בניגוד לדשא טבעי - שדורש השקיה, כיסוח ודישון באופן קבוע, התחזוקה הנדרשת לדשא סינטטי יכולה לחסוך לך כסף וזמן! ואתם יכולים להנות מהירוק והיופי בחצר שלכם, במינימום מאמץ. בכתבה הקודמת פירטנו לכם כמה פשוט וקל זה לתחזק את הדשא הסינטטי שלכם.

 

♻️ידידותי לסביבה

רגע רגע, מה? כן! דשא סינטטי לא דורש השקייה וכך ניתן לחסוך במים. הפחתה של צריכת מים מעבר לחסכון בכיס, חשובה לסביבה שלנו! מה גם שדשא סינטטי אינו מייצר פליטות או מזהמים, מה שהופך אותו לאופציה נקייה וידידותית לסביבה.

 

🧸 בטוח לילדים וחיות מחמד

סוגים רבים של דשא סינטטי עשויים מחומרים לא רעילים והם בטוחים עבור חיות מחמד וילדים שיכולים לשחק עליהם ללא כל חשש. זהו יתרון גדול עבור משפחות עם ילדים או חיות מחמד, שכן דשא טבעי יכול לפעמים להכיל חיידקים או חומרים מזיקים אחרים.

 

💪 חזק ועמיד

דשא סינטטי יכול לעמוד בשימוש רב ובתנאי מזג אוויר קשים, כך שהוא לא ידהה, יישחק או ייפגע בקלות. המשמעות היא שהוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות ללא צורך בהחלפה, מה שהופך אותו לאופציה חסכונית בטווח הארוך - ואתם נהנים ממראה של דשא ירוק ו"טרי"!

 

🙃 לא רק בחצר

ניתן להשתמש בדשא סינטטי במגוון יישומים, ממדשאות מגורים וגינות ועד חללים מסחריים ומגרשי ספורט. אתם יכולים לשים בחדר הילדים, ליצור להם מעין חצר קטנה משלהם! אתם יכולים להוסיף לכם במשרד לשדרג ולהוסיף עניין ועוד!

 

🤗הכי קל לניקוי

מכיוון שהדשא הסינטטי אינו שומר על לחות, זה כל כך קל לניקוי ולתחזוקה. אפשר פשוט להשתמש במפוח עלים, מגרפה (לא מברזל), מטאטא כביש, ובקלות להסיר עלים או כל לכלוך שצריך.

 

התקנת לקוח פרטי דשא סינטטי - עשב השדה - תמונה מתוך התקנת דשא סינטטי 

התקנת דשא סינטטי, לקוח פרטי

 

😠למי קראת סינטטי?

פעם דשא סינטטי היה נראה, נורא! הצבעים היו בהירים או כהים מדיי, המגע הרגיש לא טבעי וכל קשר בין זה לבין דשא טבעי היה אשליה. 

אבל היום? היום הדשא סינטטי מגיע בכל כך הרבה גוונים ודגמים שונים שכבר כמעט ואין הבדל ויזואלי בין דשא סינטטי לטבעי! יש יגידו, שדשא סינטטי אפילו נראה טוב יותר! אנחנו מזמינים אתכם להתרשם בעצמכם בתיק העבודות שלנו ולראות.

 

🤑 לשדרג את ערך הנכס שלכם

החצר נראית הרבה יותר טוב ברגע שהיא מטופחת ומעוצבת.

אין בכלל מה להשוות בין חצר מוזנחת ללא דשא, לבין חצר מושקעת עם דשא והרבה ירוק! 

אם לוקחים בחשבון את העובדה שכמו שכבר הסברנו, התחזוקה כל כך מינימליסטית וממש ללא עלות, לאחר עלות התקנה חד פעמית אתם נשארים עם התוצאות לכך כך הרבה שנים. השקעה שווה או מה?

 

בסך הכל, לדשא סינטטי יתרונות רבים, לרבות תחזוקה נמוכה, ניקוי קל, ידידותיות לסביבה, בטיחותי, עמיד, אפשרויות התקנה ויישם מגוונים, ניקוי קל, המראה הטבעי והמטופח שרק משדרג לכם.

 

אז מה נשאר לכם לעשות? רק לבחור מתי ואנחנו נדאג לכל השאר 😎

חזור להפינה הירוקה