בלוג - דשא סינטטי לחשוב מחוץ לקופסה - עשב השדה התקנת דשא סינטטי

דשא סינטטי - מחוץ לקופסה

 



🌱דשא סינטטי - הפתרון המודרני לחצר שלך 🌱

כבר דיברנו הרבה כאן אצלנו על היתרונות הרבים של דשא סינטטי (מוזמנים להציץ כאן וכאן) ובפרט על היתרונות הרבים של דשא סינטטי מול דשא טבעי.

היתרונות הברורים של התחזוקה הנמוכה והזולה, לצד האיכות ברמה הגבוהה, כזו שהיום הדשא סינטטי נראה ממש כמו דשא טבעי (ויש שיגידו שאפילו נראה יותר טוב!) - כל אלו דחפו את הדשא להיות הבחירה הפופולרית והנפוצה ביותר בחצרות ובבתים פרטיים, וגם במרחבים הציבוריים.

בבלוג הזה רצינו דווקא להביא לכם רעיונות שונים ויצירתיים, בהם תוכלו להתקין ולהשתמש בדשא הסינטטי, לא בדיוק בדרך שחשבתם.

 

💡 תהיו יצירתיים, תחשבו מחוץ לקופסה 💡

אזור משחקים

הגדרת אזור משחקים בבית באמצעות תיחום האזור עם הדשא הסינטטי. מעבר לכך שזה יכול לשדרג עיצובית את אזור המשחקים, זה גם יוסיף המון הנאה לילדים - שיוכלו להרגיש כאילו יש להם חצר משלהם.

אפשר גם ליישם את הרעיון וליצור איזור שמיועד לחיית המחמד שלכם!

 

הדמייה של דשא סינטטי בתור אזור משחקים לילדים

 

למה לא על הקיר?

מגמה מעניינת שצוברת תאוצה זה להתקין את הדשא הסינטטי על גביי הקיר, מה שיכול לתת נוכחות מרשימה ומיוחדת לחלל ואל תשכחו את המרקם העשיר שמגיע איתו הדשא - התוצאה לא פחות ממושלמת!

הדמייה של דשא סינטטי על הקיר - עשב השדה
 

להפוך את הגג - לחצר

דרך נוספת יצירתית ופשוטה זה להתקין את הדשא הסינטטי בגג שלכם או במרפסת ובקלות ליצור לעצמכם חצר קטנה בתוך העיר!

הדמייה של דשא סינטטי בגג - עשב השדה

 

שטיח אמבטיה של דשא סינטטי

רוצים להכניס קצת טבע וירוק - לחדר הרחצה שלכם? אז למה לא ליצור שטיח אמבטיה מגניב - מדשא סינטטי? הירוק שתמיד משדרג כל חלל והתחושה הנעימה של הדשא - יצרו לכם שטיח אמבטיה מיוחד ויצירתי!

שטיח אמבטיה של דשא סינטטי - עשב השדה

 

למה לעצור רק באמבטיה?

אפשר בעצם להתקין את הדשא הסינטטי כשטיח מיוחד ומגניב - בכל חדר וחלל בבית שתרצו, התוצאה כל כך מיוחדת ונעימה - ואתם תרגישו שהטבע נכנס אליכם הבייתה!

הדמייה של דשא סינטטי שטיח בסלון - עשב השדה

 

אולי בכלל על השולחן?

דיברנו על הרצפה, על הקיר - מה לגביי השולחן? אולי בכלל בפעם הבאה שתארחו - השולחן שלכם יקבל שדרוג ירוק ומדהים עם ראנר מדשא סינטטי? 

הדמייה של דשא סינטטי על שולחן בתור ראנר - עשב השדה

 

🌱 הפכו את ההתקנה של דשא סינטטי לקלה ומהנה 🌱

התקנה של דשא סינטטי, יכולה להיות קלה ומהנה. בחלק מהמקרים תוכל לבצע אותה לבד עם מגוון מדריכים של עשה זאת בעצמך שניתן למצוא ברחבי האינטרנט. כמובן שבמידה ומדובר בהתקנה מורכבת שדורשת בעל מקצוע - אל תחסכו על עצמכם, תיצרו איתנו קשר ונדאג לכם.

בסופו של דבר, לא משנה מה תבחרו - התוצאה הסופית תהיה מדשאה ירוקה ומהממת שתחזיק לכם למשך שנים, וכמו שראיתם - השמיים הם הגבול!

 

💡 לסיכום 💡

דשא סינטטי הוא פתרון יעיל עם תחזוקה נמוכה וזולה. עם קצת יצירתיות ודמיון - אפשר להגיע למגוון אפשרויות ויישומים שונים בהם ניתן להתקין ולהשתמש בדשא הסינטטי.

כך שזה לא משנה אם יש לכם חצר, או מרפסת - אם בא לכם להכניס קצת ירוק וטבע לבית, דשא סינטטי זה פתרון מושלם - גם עבורכם 🌿

חזור להפינה הירוקה